Dag 17

Oj, hoppade visst över dag 17 :/ ...
Sånt händer! trodde jag hade lagt upp det..
Ska iaf klippa mig på torsdag.. som att jag var smart nog och klippa mig själv:$ ...
Tar och lägger mig nu med huvudvärk och trött i hela kroppen..
____________________________________________________
En person jag skulle vilja byta liv med för en dag är, det är nog min syster. Jag vet inte riktigt varför. Hon är min förebild, Hon är jätte snäll, och bra på att vara en syster. Hon är jätte fin. Och hon verkar ha det så lätt. Och hon är 20, och har gått ut skolan, vilket jag också vill göra!!
Goodnight boys and girls :)

Kommentarer
Postat av: kattisEriksson

gumman då det är inte lätt att vara mig jag lovar <3

2012-01-26 @ 11:20:14
URL: http://ekattis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0