Dag 15

Tjena snyggingar!!
Var på disco igår som jag och mina konfimandassistenter anordnade, dock var det lite tråkigt att det inte kom så många som vi hade förväntat oss.
Men man hade det ändå ganska nice, dansade , lärde känna nya människor, ja umgicks liksom.
Och idag har jag inte gjort nånting faktiskt,
känner mig bara trött som att jag inte kunde somna dirket när jag kom hem..
__________________________________________________________________
Jag har inga favortilåtar dirket. Men kan slänga upp några låtar jag ofta lyssnar på.
Itchy Daze - monster
Amaranthe - Amaranthine
Evanescence - bring me to life
Taylor Swift - Love story
Stone Sour - Trough glass
Rihanna - we found love eller California king bed
One direction - What makes you beautiful
Tonic - if you could only see
The last goodnight - Picture of me
Volbeat - fallen
Nickelback - If everyone cared, never gonna be alone eller Someday
KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0