sliten tjej

Åhh, är trött så det bara skriker om det, fast inte så konstigt som att jag vaka 7 imorse...
Iaf, idag har jag varit ledig, för igår hade vi öppet hus på skolan. Det var ganska nice.
Slutade skolan tjugo över 3 , sen stack jag Paulina och Emily och käka pizza. Och Emilys pizza var lite konstig.. för hon blev typ dålig efter den.
Och i helgen så kommer det inte hända nånting kul alls, Ska till kyrkan på söndag och sjunga med mina konfaassistenter.
Ni glömmer väl inte frågestunden?  http://isabellav.blogg.se/2012/february/fragestund.html?_tmp=f4809e27e0346aa0cbf8979f16cdebadab787a64
Kram :)

Kommentarer
Postat av: Nicklas

La stella är inge bra längre, det är jättemånga som har blivit dåliga när dom ätit där <3

2012-02-03 @ 22:43:02
Postat av: Sabina

sv: hehe men det är bara så svårt att klara sig utan appar och sånt när man väl haft android länge :D

Galaxy s2 är liiite för dyr för mig haha, men funderar på galaxy r! :)

2012-02-04 @ 15:43:34
URL: http://sabinave.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0