Kvääääll :D

Idag har jag varit i skolan, hade bara två lektioner innan jag skulle hem eftersom att jag skulle på läkarbesök. Har ju haft problem med min andning :/, men dem hitta inget fel på mig iaf :) och så tog dem ett blodprov i armen, det VAr inge vidare kan jag säga, usch! Hatar sånt, det liksom verkligen känns i armen tycker jag :/ Och sen har jag inte gjort nånting alls, utan har försökt dra bort plåstret som satt åt som tusan!
Helgen blir ju som vanligt att tillbringa med underbara pojjken, Och så på måndag har vi varit tsm i 11 månader, nästan ett helt år!
Och snart åker vi till ullared! den 15 oktober är det bestämmt! längtar ! :D
Men nu ska jag gå duscha :) här kommer två bilder från min arm :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0