Helgen och lite annat

Hejhej! Ligger just nu i sängen och ganska förkyld, väligt tråkigt dock!
Iaf, helgen har man spenderat med älslkingen :) ...
I fredags var vi och hans familj och hämtade en bil i Avesta. och igår så var vi i västerås med hans familj hela dagen, dem skulle köpa möbler och sånt..
och idag har vi var på kalas hos deras kompisar.. Så ja, helgen gick fort!
Skulle egentligen hälsas på min mormor.. men blev för sent, så får göra det nästa helg, eller imorgon eftersom att jag ska på läger med kamratstödjarna på tisdag till torsdag ! så man slipper skolan två dagar iaf :D !
Jajamen, men ska nog sova snart som att jag är trött!
Sen längtar jag så himla mycket till den 15 oktober, då ska jag och Nicklas och hans familj åka dit! nu är det iaf helt bestämmt och vi har bokat stuga! Läääääängtar! :)
P.s.. Ska lägga upp massa bilder på mig och Emily.. Vi hade ''fotomodell dag'' :)
/Kram bella!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0