En glad tjej...

Hej hej !
Känner att jag bara behöver berätta detta för någon.. Men jag fick ett C i engelska uppsatsen !!
förstå hur glad man är, visst, jag kunde ha gjort mycket bättre ifrån mig.. Men men .
C motsvarar ett VG om ni inte visste det :/
Och så har man varit i skolan idag, och då var alla tjejer på UM. Och det var inte helt fel, Tycker det är ganska kul och göra saker med tjejerna i klassen, tycker inte nånting är pinsamt, jag menar, varför skulle det vara det?
Och nu sitter jag och håller på träna in några spanska meningar i mitt huvud, men tror ni det funkar?
SVAR : Nej!
åhh. blir så trött på det :/
Och ihelgen så ska jag till Nicklas, gud så gla man blir!
Fick ju träffa honom på morgonen och sedan på lunchrasten, var så lycklig :) .
Och imorgon har vi våran 1års dag, Så gissa vem som ska vara extra gullig i helgen? :)
Jo, det blir jag :D
Oj, nu blev detta ett långt inlägg... men behövde få det ur mig :)
/ isabella :)

Kommentarer
Postat av: evelina fahlström

Men åh, grattis på 1-års dagen! :) Lång tid ju



Hoppas ni hittar på något mysigt i helgen :)

2011-10-26 @ 16:10:58
URL: http://fevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0