Kärlek och respekt!

Tja alla läsare! :)
Jag mår helt toppen ! Ända från topp till tå faktsikt!
Hmm, ska kanske börja och berätta vad som hände igår när jag och emily skulle duscha som att vi hade haft idrott..
Iaf, vi var i fh, jag och emily gick in i första omklädningnsrummet stängde dörren klädde av och gick in i duschen.
Men när vi skulle gå in igen, så säger Emily att dörren är låst, och sen kommer vi inte in dit, och vi börja typ skratta.
Och så kom Lydia och då fick hon gå hämta lärare som kunde öppna en utav dörrarna så vi fick komma in :)
Och idag har det inte hänt så mycket, förutom att vi gick till 4... :/ Inge skönt alls!
Och sen har min mobil dampat, sen klokan 1. och jag var tvungen och vara utan mobil i 6 timmar sammanlagt typ.. ! Dog.. nästan :)
Men det är ju bara för att man skriver med så snälla och helt underbara personer :)
Och nu ska jag nog gå ner och äta något.. Så ja :)
Peace out! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0