I want to be whit you

Okej, sitter här med musikläxan.. som att vi ska prov imorgon, lycka till till mig då..
Men musik är ju ändå lätt.. Som att jag gillar det ämnet, när man har en bra lärare.
Idag har jag inte gjort nånting.. vi slutade 4 idag , så kom hem vid 5, åt mat och stack sedan ut till stallet för att hjälpa Josse.
Har också en trött hund vid namn Elsa i min säng, stora hund säger jag bara ! Fast hon egentligen är en valp.
Och hon som kan öppna dörren och gå ut själv, Gud vad hon var snäll igår, våran minsta hund malte ville gå in, men ingen hörde det. så då gick Elsa och öppnade dörren åt Malte. men man kan ju bara önska att hon kunde stänga dörren också ! :)
Åjuste. btw i onsdags så stod jag och mina kompisar i matkön och det stod någon gubbe framför oss, och Ida peta på honom och fråga  '' ursäkta, är du hennes dotter?'' och pekade sedan på mig. Och jag ba '' Ida , sa inte du lite fel där?, plus att han INTE är min pappa'' Och så fråga hon igen samma fråga, jag ba '' Men ida, '' Asg !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0