Första advent

Hej hej, och förlåt för dålig uppdatering, Har inte haft tid eller ork till det.. så kan det ju va ibland.
Jag har egentligen inget vettigt och skriva alls, har inte gjort så mycket.
Och idag är det första advent, och det är ingen snö alls, Kommer det ens komma något??
Det är ju frågan.
Jag mår väl sådär, både bra och dåliga saker på en och samma gång.
Och snart är det julafton och jag har inte ens börjar köpa julklappar :o
I fredags var jag med min knäppis Emily, vi är ju klassens Noobs, Och jag är också en sån alla skrattar åt, vad jag säger/komenterar och hu jag se ut, eller ja, jag kan se rolig ut i vissa fall :p
Hmm,, annars kan jag inte säga så mycket mer,
Ska ta glo på en film eller bara ta det lugnt :)
Peace out!

Kommentarer
Postat av: emily

jag älskar dig oxå bella :*

2011-11-27 @ 22:03:37
URL: http://eemiily.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0