08.25

Klockan är fem i halv 9. Och jag är vaken.. Men har man djur är en famlij så måste man ju hjälpas åt..
Har bara gått upp tidigt den hä veckan. :/
Men idag åker jag iaf iväg till underbara pojjken min, hoppas vi får en bra elg tsm, Men det brukar vara så :) .
Igår gjorde jag inte så mycket, städade huset med min ''låtsassyster'' Josefine och så fixade vi i stallet, Sedan, så red vi lite med hästarna. (inte min grej).. Och jag är inte ens klar med läxorna. Knappt orkat göra de.. Okej, får försöka göra klart de innan jag åker iväg, annars blir det så mycket på söndag när jag kommer hem:/..
Åjuste!! Måste bara berätta vad som hände igår!
Satt och kollade på tv. Och så kom min katt Sylvia och skulle kurra lite .. Jag råkade röra lite på min fot, och katten flög minst 1 meter upp i luften, och jag börjar skratta för att det såg så himla roligt ut. Såg ut som om hon fick en stöt i hela kroppen, gud vad hon är lättskrämd :D
/ Bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0