Till Nicklas :)

Nicklas, Hur ska jag beskriva dig med ord?
Det sägs att änglar finns på jorden, och du är en av dem !
Du gör liksom min dag helt amazing :')
du är underbar snäll på alla sätt.
Vill bara att du ska veta   att för mig är du den ende, ett liv utan dig  är som ett liv utan syre Jag är så glad för att du finns du är mitt liv  Jag älskar dig! <3
Nicklas, Hur ska jag beskriva dig med ord?   Det sägs att änglar finns på jorden, och du är en av dem ! Du gör liksom min dag helt amazing :')   du är underbar snäll på alla sätt.     Vill bara att du ska veta   att för mig är du den ende,   ett liv utan dig   är som ett liv utan syre  Jag är så glad   för att du finns du är mitt liv  Jag älskar dig! <3

Kommentarer
Postat av: Kristina Karlsson

Awwaaa vad gulligt.Ni är så fina:)

2011-07-25 @ 11:24:11
Postat av: k a t t i s -v-

Kul att du skaffat blogg gumman :)

2011-07-25 @ 11:30:47
URL: http://juniflikkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0