Dagen

Idag är det 9 underbar månader jag har varit tillsammans med Nicklas!
Vad tiden går snabbt! Han överraskade mig och kom vid 12 tiden :) Rätt kul !
Så vi gjorde inte mycket, utan var mest ut med hundarna och gick till sjön.
Jag badade dock, men inte han. Det var väl kallt i vattnet tyckte han och så låg vi i min säng och bara myste!!:p
Och nu har han åkt hem, och jag blir lika ledsen varje gång han åker hem ! :'( kanske kommer en tår då och då?
Och så känns de så otroligt tomt, ingen som håller om en, ingen som ger en pussar,
Jaja,, nu räckr det att skriva annars blir det väl tråkigt ! ;p
/ Massa kramar :)

Kommentarer
Postat av: Kristina Karlsson

Jag förstår dej,jag blir lika ledsen jag med varje gång han åker hem:)

2011-07-28 @ 13:11:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0