När jag blir stor vill jag bli som du!

Hej hej. Känner mig inte på världens bästa humör, Känner mig bara deppig och önska att kunde vara bra. Med dig var jag lycklig, men sen blev allt bara så fel, som ett svart rum med bara mörker. Vet inte om jag orkar stå upp längre, bara tanken av dig får mig att bli ledsen, Men jag är stark! Jag ska klara det här! Vänner finns alltid där för en! Men men, från de dåliga sidan till den braiga sidan... Man har fått lära känna nya människor :) Idag har jag bara vart i skolan, Och imorgon blir det att gymma med André (Hoppas jag om jag inte åker till Ludvika).. ;) .men han tror att han har bättre kondition än mig, då ska jag visa att jag har bättre än honom, visst han är bättre än mig på styrka och så.. Äsch! vi får se vem som har rätt :p världens snällaste vän ! Kan inte hitta en bättre än honom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0