Livets stora gåta

Hej hej ! Känner att jag alltid behöver börja mitt inlägg med att berätta hur jag mår.. så ja. Idag mår jag iaf mycket bättre. Så jag är väl ganska glad, Hmm.. Idag har jag vart i skolan, det har vart ganska chill. För vi hade först bild fram till lunch, sen efter lunch så skulle vi baka fram tills vi slutade, Hur skönt var inte det? Plus att man fick smaka smet och kakan :D . Vi har någon elvens val grej efter skolan så var jag med Emily och Sanna, , vi hade ganska kul, förutom att dem gjorde lite saker som inte jag ville egentligen.. Men men, sen blev klockan 4. och vi satte oss i Fh (fagerstahallen) och umgicks en stund. Jag vill vara kär igen! Att kärlek ska vara så svårt ! Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0