En stolt tjej!

Tänkte väl också säga att jag är stolt över mig själv. fick bra betyg iallafall! Är ganska fövånad över att jag fick bra betyg som att jag har varit med om väldigt mycket i mitt liv. Men som sagt , efter jul så tänker jag ta jobba ännu bättre så jag får ännu bättre betyg! Inte ett enda F!!!

Hej föresten!
Tänkte säga att vi har ju äntligen fått vårat jullov, men det kanske ni fattade? Hehe, Men iallafall , mitt jullov blir toppen!! Först ska jag ju fira julafton hemma. Sen åker jag till min kära syster och träffar både henne och min brorsa, sedan på tisdagen åker jag till Borlänge för att möta upp min låtsaspappa så då blir det en runda på Kupolen, SKulle verkligen behöva en ny jacka! Och nya skor! Så ja, får se vad det blir där då...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0