3 dagar kvar till julafton!!

Gissa vem som är en glad tjej? Jo jag! För att det är tre dagar kvar till julafton.
Och jag har slagit in alla julklappar längtar tills jag får ge klapparna till folk, älskar och ge och se folk bli glada! Då blir man själv glad, visst jag gillar och öppna klappar också, men som sagt roligare och ge!
Hmm, Idag har jag varit i Ludvika, där köpte jag en lite ängel som jag ska sätta på min mammas grav, sen köpte jag en eyeliner också. var nog bara det, Och det bästa var nog att äta på Subway ! Och jag var ju en snäll liten flicka idag så jag till och med bjöd Josefine på en macka (a)
Men men.. hörs !

Kommentarer
Postat av: Pro tankzorz

Låter nice. :)

2011-12-23 @ 17:26:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0