24 December!!

Först vill jag säga God jul på er alla!!! Och jag har för första gången på länge fått in julkänslan!


Man brukar ju umgås med nära och kära, Och jag ska umgås med min kära familj idag.
Åhh, jag längtar tills vi får öppna klapparna! Vet inte vad jag komemr få. Men jag önskar mig smycken och presentkort, så får se vad tomten kommer till mig (a)
Hmm.. Kommer inte kunna blogga på ett bra tag tyvärr :/ , som att jag åker iväg till min kära syster imorgon, och spenderar några dagar där med brorsan också!
Min mobil är ju tyvärr på lagning så ni kan inte få några bilder. Men ni får några sen som sagt...
Äsch, nu kan jag inte sitta här och skriva, vi hörs :)
Bjuder på låten http://www.youtube.com/watch?v=mg2TJCa_Pvg&feature=fvst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0