Ojoj ! Grönan! :)

Hej hej !
Igår var jag på Grönan , det var verkligen awsoome!
Åkte 5 gånger innan jag spydde :/ , sen skulle jag köpa vatten, sådå gick jag in i en godisäffär , men kunde inte vara där, utan Fanny fick gå in och köpa vatten..
Sen spydde jag åter igen :/ , inge kul alls!
Men iaf, jag åkte insane själv, den var ganska läskig, kändes som att jag skulle flygga ur !
åkte också jetline och några andra :)
och jag och Fanny gick in i spökhuset! Fan va det var läskigt! Aldrig mer!
Freddy kruger , Jigsaw, The Grudge, och något annat spöke var också där, var livrädd, För hatar verkligen Freddy Kruger! usch!
Men vid 10 åkte vi hem med bussen, Åkte med fritids..
Vilken tur att man fick sova hos pojken min igen :)

Men det var iaf en väldigt lyckad och rolig dag  ! :D


/ Kram :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0