Haha , orka !

Hej hej ! Idag har det varit en bra dag :)
Har varit i skolan, och idag var det en första riktiga skoldagen, var bättre än vad jag trodde faktiskt,
Vi behövde inte jobba nånting på våra lektioner, utav bara pratade och så. Hade spanska första lektionen, var helt okej, fick veta att vi ska byta grupper, blir rätt bra. Då jag får vara med mina vänner :)
Efter skolan skulle jag till stan och fixa min klocka, för att den var för stor för mig :p ,
Sen mötte jag Nicklas på stan , blev rätt glad. Vilken tur att han höll mig sällskap ända till jag skulle med bussen hem..
Så ja.. har inte gjort så mycket egentligen :p , Såhär ser min klocka ut som jag fick igår utav min låtsaspappa som var snäll och skickade den å posten :')
/ Bella

Kommentarer
Postat av: k a t t i s -v-

sv: haha nej, var inte så pigg heller ;p hade ju precis kommit hem då :)

2011-08-30 @ 11:48:03
URL: http://juniflikkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0